Author |
NorgesMagasinet - Norsk Forum |
HC Joined: Apr 23, 2002 Posts: 105 From: Norway, Bergen.. PM |
For lokale, nasjonale og globale saker, spørsmål, sammenlikninger og funderinger - sett fra et norsk synspunkt!
[ This Message was edited by: hc on 2002-05-28 10:49 ] |
|
IRazor Joined: May 05, 2002 Posts: 123 From: Norway PM |
Er enig med deg der. Får håpe andre også skriver noe her. I morgen er det ny ringerunde til diverse Service Points  |
ervil Joined: Mar 18, 2002 Posts: 190 From: Oslo, Norway PM |
Støttes fullt ut. Godt navn forresten!  |
HC! La akkurat merke til at denne tråden er plassert i feil forum. Den burde ikke vært under: "Sonyericsson -> General", men "General discussions ->Mobile free zone eller General".
Kanskje du burde sende en privat beskjed til Laffen og be ham om å flytte tråden. |
Armin Joined: Mar 22, 2002 Posts: 128 From: Oslo, Norway PM, WWW
|
Har savna en slik side på Esato...
Men kan noen av dere fortelle meg hvor i Norges rike jeg får kjøpt ekstra batteri til T68i (jeg vet at batteriet til T68 passer, men jeg vil ha det hvite)? Har den i det hele tatt kommet ut på det norske markedet?
|
johanch Joined: Jan 02, 2002 Posts: > 500 From: Oslo, Norway PM |
Helt konge å få litt norsk på siden her! Også er jo Laffen også norsk, så det kan ikke bli bedre
Imorgen skal det ringes, og jeg regner med at Norge blir et av de første landene hvor man får oppgraderingen. MMS-tjenestene har jo vært her en stund nå, så det skulle vel bare mangle...
Forresten... "T68m upgrade reports!" er fortsatt i bruk, så gi lyd fra dere der også! Nordmann som startet den også ja...
God natt!! |
Deltayoda Joined: Mar 03, 2002 Posts: > 500 From: Los Angeles, California PM |
Please, not on the general forum... |
Sorry Deltayoda!
Hope that the moderators can move the tread tomorrow.  |
Nopoint Joined: Nov 30, 2001 Posts: 62 From: Stavanger, Norway PM |
Bra at vi får en slik tråd her på esato!!!
Så får vi håpe at upgraden til T68i kommer i dag (mandag).
jeg skal iverfall ned å purre igjen hos EMTS i stavanger.
Er det noen som har hatt problemer med sin T68, jeg har nå min tredje siden november. Først så f**ka Mp3 spilleren den første, så sluttet knappene å fungere på den andre, så nå er jeg på min tredje T68, men det er jo greit å få en ny hver 2. mnd.  |
jorns Joined: Mar 27, 2002 Posts: 189 From: Oslo, Norway PM |
ja, en norsk side er bra....
 Sony Ericsson-Z600, :BT: Jabra BT200 og MSI-6967 :BT:  |
Ne0 Joined: Mar 06, 2002 Posts: 353 From: Arendal, Norway PM |
Har aldri hatt noen problemer med T68 en min....
Funka helt perfekt heldigvis...
Nokia DISconnecting people SonyEricsson F**King with people Motorola HURTing people  Your face, your ass...what's the diffrence! |
Nopoint, hvordan fungerer MP3 spilleren.....
overfører man filer ved hjelp av par.porten eller USB...er den verdt penga??bra lyd???hvor mange meg?
Sånn, da var den flyttet til General Discussions -> Mobile Phone Free Zone..
Selv om det ikke akkurat er snakk om Mobile Phone Free Zone 
[ This Message was edited by: HC on 2002-05-27 08:53 ] |
@jorns:
MP3-spilleren bruker mmc-kort. Det vil si, per i dag - opp til 64mb per kort, men jeg vet det er mulig å få tak i 128mb visse steder. Det følger med en kortleser du faktisk kobler i printerporten og så kobler printeren til den, og det samme gjør du med keyboardet..
Men mmc er mmc, så det er bare å kjøpe seg en USB mmc-leser, så går det hele enda raskere!
Lydkvaliteten er topp, men jeg pleier å senke kvaliteten på filene litt for å få plass til mer musikk...
P.S. MP3-spilleren er absolutt verd pengene! Kommer litt an på prisen, selvfølgelig - På Klart Svar i Kristiansand koster den faktisk bare 999,- Men jeg kunne gitt det dobbelte....
@nopoint:
Min T68m har fungert smertefritt helt til nå - ingen problemer, hverken med MP3-spilleren eller noe annet.. Men nå fikk den seg en undervannsopplevelse - så jeg får en T68i på forsikringen i dag. Får håpe den holder like bra...
[ This Message was edited by: HC on 2002-05-27 08:49 ] |
ok, det høres jo bra ut...da blir det slik at men kan ha flere kort med seg..og det er jo fint, i forhold til den tradisjonelle, med innebygd minne....
er kortene dyre???
|